Plus okrzyknięty najgorszą siecią komórkową w Polsce

Plus okrzyknięty najgorszą siecią komórkową w Polsce

 

Polski operator komórkowy “Plus” jest obecnie tematem kontrowersji w kraju. Wielu klientów wyraziło swoje niezadowolenie zarówno z jakości usług, jak i z obsługi klienta. Oto niektóre z głównych zarzutów zgłaszanych przez użytkowników sieci “Plus”:

  1. Brak dbałości o klienta: Klienci narzekają, że operator traktuje ich nieprofesjonalnie i nie dba o ich potrzeby. W salonach “Plusa” klienci często czują się jak intruzi, a obsługa nie zawsze jest miła i pomocna.
  2. Naciąganie na usługi: Niektórzy klienci twierdzą, że konsultanci sprzedają im usługi, których nie potrzebują, lub wręcz narzucają usługi na siłę. To prowadzi do frustracji klientów.
  3. Problemy z zasięgiem: Krytyka wobec “Plusa” dotyczy również jakości zasięgu sieci. Wiele osób zgłasza problemy z dostępem do internetu, a prędkość transmisji danych jest często znacznie niższa niż oczekiwano.
  4. Obsługa reklamacji: Klienci skarżą się na trudności związane z reklamacjami. Często otrzymują odpowiedzi odmowne lub muszą czekać bardzo długo na rozwiązanie swoich problemów.
  5. Błąd w dostarczaniu faktur: Są przypadki, w których klienci otrzymali faktury lub dokumenty dotyczące innych klientów. To poważne naruszenie prywatności i bezpieczeństwa danych.

Z powyższych opinii wynika, że “Plus” ma poważne wyzwania do rozwiązania w obszarze obsługi klienta, jakości usług oraz dbałości o prywatność i bezpieczeństwo danych klientów.

Oto kilka opini:

Sprzedano mi ofertę na internet, który w moim miejscu zamieszkania nie ma zasięgu. Na złożoną reklamacje odmowę otrzymałam po miesiącu. Pan stwierdził, że nie ma problemów z zasięgiem i problem jest mój nie ich. Jednym słowem naciągacze. Miałam dostać za darmo Disney+ ale też nie działa, od 6 tygodni czekam na rozwiązanie problemu technicznego. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby zrezygnować z Orange. Ocenę 1 wystawiam, bo skala nie daje możliwości wyboru

Nigdy nie podpisujcie umowy z plusem. Zasięg 5G nie istnieje, 4G chodzi tragicznie (200 kb/s),bezczelny facet z BOA twierdzi że Internet jest ,więc czego ja chcę. U nich wszystko ok. , a ja się czepiam.Kolejna: Byłem w punkcie salonu PLUS w Rawicz woj wielkopolskie, młoda pani trochę się mieszała co ma zrobić z reklamacją dotyczącą zwrotu nadpłaconych pieniędzy, w końcu wiedziała co ma zrobić, ale nie to jest tak istotne gdyż dostałem nie moją reklamacje lecz fakturę FAT jakiegoś innego klienta z jego danymi adresowymi i co kupił, to w takim razie kto dostał moją reklamacje z moimi danymi. zorientowałem się przed godziną 17 przed zamknięciem punktu dojechałem o godzinie 17 i 6 minut po. Pani kierowniczka coś z pracownicą robiła przy komputerze i rozmawiała przez telefon uśmiechając się. pukałem w szybę by oddać tą nie moją fakturę ale Pani nie raczyła się spytać co natrętny klient chce pokazując jakieś pismo. Dlatego nie dziwię się że w tym punkcie jest słaby ruch, obsługa obrosła w piórka. dlatego przeniosłem się do innej sieci i nie żałuje.

I ostatnia opinia:

Sprzedano mi ofertę na internet, który w moim miejscu zamieszkania nie ma zasięgu. Na złożoną reklamacje odmowę otrzymałam po miesiącu. Pan stwierdził, że nie ma problemów z zasięgiem i problem jest mój nie ich. Jednym słowem naciągacze. Miałam dostać za darmo Disney+ ale też nie działa, od 6 tygodni czekam na rozwiązanie problemu technicznego. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby zrezygnować z Orange. Ocenę 1 wystawiam, bo skala nie daje możliwości wyboru

Jeśli operator chce odzyskać zaufanie swoich klientów, konieczne jest podjęcie działań w celu poprawy jakości usług, uproszczenia procedur reklamacyjnych oraz zwiększenia troski o potrzeby klientów. W przeciwnym razie ryzykuje utratę kolejnych klientów na rzecz konkurencyjnych operatorów.

Pamiętajmy, że wybór usługodawcy telekomunikacyjnego jest istotną decyzją, dlatego ważne jest, aby klienci mieli dostęp do rzetelnych informacji na temat jakości usług i obsługi.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *